Dziękujemy za zakup. Mamy nadzieję, że jesteś zadowolony z zakupu. Jeśli jednak nie jesteś w pełni zadowolony z zakupu z powodu wad, możesz go zwrócić. Więcej informacji na temat naszej polityki zwrotów można znaleźć poniżej.
Zwroty, wymiany i refundacje
Wszelkie zwroty i problemy związane z zamówieniami należy zgłaszać w ciągu trzydziestu (30) dni od daty dostawy.
CraftHub wymieni przedmiot, jeśli wystąpią jakiekolwiek uszkodzenia, brakujące elementy lub słaba jakość wykonania.
Jeśli bezpośrednio uszkodzisz, złamiesz lub zgubisz przedmiot - nie będziesz uprawniony do wymiany lub zwrotu pieniędzy.
- Aby poprosić o wymianę w przypadku uszkodzenia, brakującego elementu lub słabej jakości wykonania, wyślij wiadomość e-mail do naszego zespołu obsługi klienta na adres support@craft-hub.pl.
- Aby kwalifikować się do zwrotu pieniędzy (jeśli chcesz zwrócić zamówienie), przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu ze wszystkimi oryginalnymi metkami i etykietami.
NIE przyjmujemy zwrotów w przypadku zamówień, których termin realizacji przekracza 30 dni od daty dostawy.
Aby zwrócić produkt, należy wysłać wiadomość e-mail do naszego zespołu obsługi klienta na adres support@craft-hub.pl.
Aby dokonać zwrotu, wymagamy paragonu lub dowodu zakupu.
- Prosimy o kontakt w celu uzyskania adresu zwrotnego. Wyślemy Ci szczegóły dostawy do naszego najbliższego obiektu w pobliżu.
- Prosimy o przesłanie DOWODU wysyłki po zwrocie (np. e-mail / bezpośrednia wiadomość do nas ze zdjęciem pokwitowania), abyśmy mogli użyć go jako odniesienia.
- Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy wiadomość e-mail z powiadomieniem o otrzymaniu zwróconego przedmiotu. Powiadomimy również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.
- Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, zostanie on przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności. Zwrot kosztów nastąpi w ciągu 2-7 dni roboczych.
WYJĄTKI
NIE przyjmujemy zwrotów, jeśli
● Przedmioty były już otwierane i używane.
● Klient popełnił błąd podczas zamawiania towarów, na przykład (w tym między innymi) niewłaściwy wybór modelu, niewłaściwy wybór ilości, błąd w charakterze towarów.
Wysyłka:
- Aby zwrócić produkt, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej, a my poprowadzimy Cię przez kolejne najlepsze kroki
Użytkownik ponosi odpowiedzialność za pokrycie kosztów wysyłki związanych ze zwrotem towaru. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi.
W zależności od miejsca zamieszkania czas oczekiwania na produkt zastępczy może się różnić.
W przypadku wadliwych lub uszkodzonych produktów prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem support@craft-hub.pl w celu dokonania zwrotu lub wymiany.