Przejdź do treści

KOŃCÓWKA WYPRZEDAŻY

    Zwroty, wymiany i refundacje

    Wszelkie zwroty i problemy związane z zamówieniami należy zgłaszać w ciągu trzydziestu (30) dni od daty dostawy.

    CraftHub wymieni przedmiot, jeśli wystąpią jakiekolwiek uszkodzenia, brakujące elementy lub słaba jakość wykonania.

    Jeśli bezpośrednio uszkodzisz, złamiesz lub zgubisz przedmiot - nie będziesz uprawniony do wymiany lub zwrotu pieniędzy.

    • Aby poprosić o wymianę w przypadku uszkodzenia, brakującego elementu lub słabej jakości wykonania, wyślij wiadomość e-mail do naszego zespołu obsługi klienta na adres support@craft-hub.pl.
    • Aby kwalifikować się do zwrotu pieniędzy (jeśli chcesz zwrócić zamówienie), przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu ze wszystkimi oryginalnymi metkami i etykietami.

    NIE przyjmujemy zwrotów w przypadku zamówień, których termin realizacji przekracza 30 dni od daty dostawy.

    Aby zwrócić produkt, należy wysłać wiadomość e-mail do naszego zespołu obsługi klienta na adres support@craft-hub.pl.

    Aby dokonać zwrotu, wymagamy paragonu lub dowodu zakupu.

    • Prosimy o kontakt w celu uzyskania adresu zwrotnego. Wyślemy Ci szczegóły dostawy do naszego najbliższego obiektu w pobliżu.
    • Prosimy o przesłanie DOWODU wysyłki po zwrocie (np. e-mail / bezpośrednia wiadomość do nas ze zdjęciem pokwitowania), abyśmy mogli użyć go jako odniesienia.
    • Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy wiadomość e-mail z powiadomieniem o otrzymaniu zwróconego przedmiotu. Powiadomimy również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.
    • Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, zostanie on przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności. Zwrot kosztów nastąpi w ciągu 2-7 dni roboczych.

    WYJĄTKI


    NIE przyjmujemy zwrotów, jeśli

    ● Przedmioty były już otwierane i używane.

    ● Klient popełnił błąd podczas zamawiania towarów, na przykład (w tym między innymi) niewłaściwy wybór modelu, niewłaściwy wybór ilości, błąd w charakterze towarów.

     

    Wysyłka:

    • Aby zwrócić produkt, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej, a my poprowadzimy Cię przez kolejne najlepsze kroki

    Użytkownik ponosi odpowiedzialność za pokrycie kosztów wysyłki związanych ze zwrotem towaru. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi.

    W zależności od miejsca zamieszkania czas oczekiwania na produkt zastępczy może się różnić.

    W przypadku wadliwych lub uszkodzonych produktów prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem support@craft-hub.pl w celu dokonania zwrotu lub wymiany.