Przejdź do treści

Polityka zwrotów

ANULOWANIE/MODYFIKACJE

 

Przetwarzamy nasze zamówienia bardzo szybko i niestety zazwyczaj nie możemy wprowadzać zmian po złożeniu zamówienia. Jeśli chcesz anulować lub zaktualizować zamówienie, skontaktuj się z nami pod adresem support@craft-hub.pl, aby sprawdzić, czy można dokonać modyfikacji.

Uwaga: Należy pamiętać, że standardowa opłata transakcyjna w wysokości 2 USD nie podlega zwrotowi.

Jeśli zamówienie zostało już zrealizowane, nie możemy przetworzyć zwrotu pieniędzy (ponieważ paczka jest już w drodze).

Zwrot pieniędzy za anulowane zamówienie potrwa od 2 do 7 dni roboczych, w zależności od metody płatności. Paypal jest natychmiastowy, podczas gdy kupujący kartą kredytową / debetową mogą poczekać trochę dłużej.

ZWROTY

Klient może zażądać zwrotu pieniędzy tylko w przypadku wad dostarczonego produktu. W takim przypadku klient będzie musiał dostarczyć zdjęcia lub filmy na poparcie roszczenia

Zwroty nie są uwzględniane w przypadku, gdy klient:

1. Popełnił błąd przy zamawianiu towarów, na przykład (w tym między innymi) niewłaściwy wybór modelu, niewłaściwy wybór ilości, błąd w charakterze towarów.

2. Anuluje zamówienie po sfinalizowaniu zakupu i dokonaniu płatności na platformie.

Aby kwalifikować się do zwrotu pieniędzy, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu z dołączonymi oryginalnymi metkami i etykietami. Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu możesz ubiegać się o częściowy zwrot pieniędzy lub kredyt sklepowy. Zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności w ciągu 2-7 dni roboczych.

Uwaga: Użytkownik ponosi odpowiedzialność za pokrycie kosztów wysyłki zwracanego produktu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi.

SZACUNKI DOTYCZĄCE WYSYŁKI

Podczas transportu mogą zdarzyć się wypadki. Możesz mieć pewność, że jesteśmy tu dla Ciebie. Jeśli otrzymałeś uszkodzony przedmiot, zgłoś to na adres support@craft-hub.pl w ciągu 48 godzin od otrzymania wraz ze zdjęciem pokazującym uszkodzenie produktu (produktów). W wiadomości e-mail należy podać numer zamówienia. Zwrot uszkodzonego produktu nie jest konieczny.

Uwaga: Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia produktu spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem.

ZWROTY

Aby kwalifikować się do zwrotu pieniędzy, należy zwrócić zamówienie. Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu można ubiegać się o częściowy zwrot pieniędzy lub kredyt sklepowy. Zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności w ciągu 2-7 dni roboczych.

Uwaga: Opłaty za wysyłkę (jeśli występują) i opłaty transakcyjne nie podlegają zwrotowi.

KOSZTY WYSYŁKI

Użytkownik będzie odpowiedzialny za pokrycie kosztów wysyłki podczas zwrotu przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Korzystanie z usługi śledzenia przesyłki jest obowiązkowe - jeśli nie korzystasz z usługi śledzenia przesyłki, nie będziemy w stanie dokonać zwrotu pieniędzy.

BŁĘDNY ADRES

Pamiętaj, że jeśli paczka nie dotrze do Ciebie po podaniu błędnego lub niekompletnego adresu, nie będziemy ponosić odpowiedzialności i nie będziemy w stanie zaoferować pełnego zwrotu kwoty zamówienia - jesteś odpowiedzialny za podanie jasnych i poprawnych informacji o wysyłce i rozliczeniach przy składaniu zamówienia. W takich sytuacjach jesteśmy w stanie odesłać przedmiot z powrotem do Ciebie, ale tylko wtedy, gdy pokryjesz koszty wysyłki.

W razie dalszych pytań prosimy o kontakt pod adresem support@craft-hub.pl.