FAQs
Oto kilka często zadawanych pytań. Aby zapewnić najlepszą obsługę klienta, zachęcamy do przesyłania opinii. Jeśli masz jakieś pytania, wyślij nam wiadomość e-mail na adres: support@craft-hub.pl
Jak długo potrwa dostawa moich produktów?
Zamówienia z Wielkiej Brytanii, Kanady i Europy 📦
Czas realizacji wszystkich zamówień wynosi od 7 do 12 dni roboczych. Czas wysyłki różni się w zależności od lokalizacji klienta i produktu; w zależności od popytu i lokalizacji wysyłki.
Australia i inne kraje z możliwością wysyłki 📦
Zalecamy 7-14 dni na dostarczenie wszystkich zamówień. Jednak dostawy mogą czasami trwać dłużej ze względu na dużą liczbę zamówień międzynarodowych. Naszym celem jest dostarczenie produktów w ciągu 20 dni. Możesz śledzić swoje zamówienie za pomocą naszej strony śledzenia z numerem śledzenia.
Nieudana dostawa ⚠️
Jeśli paczka nie może zostać dostarczona na podany adres wysyłki z przyczyn związanych z brakiem współpracy ze strony klienta (błędny lub nieprawidłowy adres wysyłki, nieobecny odbiorca) lub jeśli klient odmówi odebrania paczki, paczka zostanie zwrócona do nadawcy (CraftHub) na koszt klienta. Koszt ten obejmuje koszty wysyłki oraz wszelkie cła i podatki, które mogła ponieść paczka; kwota ta zostanie odjęta od całkowitej kwoty zamówienia, które ma zostać zwrócone.
*W niektórych przypadkach klient może otrzymać powiadomienie, że przesyłka została "dostarczona", co w rzeczywistości oznacza, że zamówienie zostało pomyślnie zwrócone do naszego magazynu. Jeśli uważasz, że taka sytuacja może mieć miejsce, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej (support@craft-hub.pl).
Jak długo trwa wysyłka zamówienia?
- Zwykle trwa to do 3 dni roboczych, podczas gdy w godzinach szczytu wysyłka może potrwać do 5 dni roboczych.
Czy wysyłacie na cały świat?
- Potrójnie tak! Chcemy, aby cały świat mógł cieszyć się naszymi produktami!
Gdzie znajduje się siedziba firmy?
- Siedziba naszej firmy znajduje się w USA, a nasze magazyny i dostawcy są rozproszeni po Chinach, USA i Europie.
W jakiej walucie zostanę obciążony?
- Wszystkie zamówienia realizujemy w USD. Chociaż zawartość koszyka jest wyświetlana w kilku walutach, płatność zostanie zrealizowana w USD po najbardziej aktualnym kursie wymiany.
Czy po złożeniu zamówienia otrzymam numer potwierdzenia?
- Tak, wszyscy klienci otrzymają potwierdzenie zamówienia e-mailem z numerem zamówienia po złożeniu zamówienia.
Skontaktuj się z nami, jeśli nie otrzymasz go w ciągu 24 godzin.
Z kim mogę się skontaktować, jeśli mam problem z zamówieniem?
- Wszystkie pytania można kierować na adres support@craft-hub.pl.
Q. Jak mogę zapłacić?
A. Akceptujemy Paypal, Klarna i wszystkie główne karty kredytowe: Visa, Mastercard, Discover, Amex.
Czy płatność na tej stronie jest bezpieczna?
- Podczas zakupów online za pomocą karty kredytowej wszystkie informacje są wprowadzane na bezpiecznej stronie internetowej SSL. Twoje informacje są następnie szyfrowane SSL i wysyłane bezpośrednio do sieci naszego dostawcy kart kredytowych, gdzie Twoja karta i transakcja są autoryzowane i zatwierdzane. Informacje o karcie kredytowej nie są przechowywane na naszych serwerach. Możesz być absolutnie pewien, że wszystkie zakupy tutaj są bezpieczne i szyfrowane za pomocą protokołu SSL, aby chronić Twoje dane!
Czy jeśli podam swój adres e-mail, moje dane zostaną sprzedane?
- Nie sprzedajemy informacji o naszych klientach. E-maile służą wyłącznie do monitorowania i wysyłania biuletynów o naszych promocjach i kuponach rabatowych.
Czy ja (klient) będę musiał zapłacić cło?
- W większości krajów nie będziesz musiał płacić cła, ale zależy to od tego, gdzie się znajdujesz i czy zamawiasz więcej niż 1 sztukę.
Co się stanie, jeśli wprowadzę nieprawidłowy adres e-mail?
- Skontaktuj się z nami pod adresem support@craft-hub.pl, abyśmy mogli zmienić Twój adres e-mail. Możemy zmienić adres e-mail w dowolnym momencie.